Jack-Jones-nieuwe-logo-blauw-title

kledingmerk jack and jones

Het kledingmerk van Jack and Jones is tegenwoordig onmisbaar in je kledingkast, en daarbij hebben ze een lange historie wat het tot een van de grootste kledingmerken ter wereld heeft geholpen.

We hebben daarnaast voor je uitgezocht wat voor dit kledingmerk de belangrijkste en beste verkooppunt is binnen Nederland en Belgie, die ook afgeprijsde producten aanbiedt.

We laten je snel weten waar je voor een eerlijke prijs naar de producten van Jack and Jones kan shoppen.

Dus wil jij weten waar je de sale vindt, een outlet treft, en daarnaast alles over het kledingmerk wilt weten? Lees dan snel verder.

Jack and Jones kleding verkooppunten

Een van de betere verkooppunten van deze kleding, en met een uitgebreide voorraad aan artikelen van dit merk, is de webshop van Schulte Herenmode. Waar we hier een review over hebben geschreven.

Jack and Jones Sale

Naast het normale aanbod van dit verkooppunt bieden ze ook een outlet aan met producten van Jack and Jones die in de Sale zijn. Waarin de kleding van dit merk te vinden is tegen vaak sterk gereduceerde prijzen.

De sale van dit merk bestaat o.a. uit de volgende producten en categorieen:

Klik hier als je direct door wilt gaan naar alle Sale producten bij Schulte van Jack and Jones

  • Overhemden
    • Casual overhemden
  • Poloshirts
    • Poloshirts korte mouw
    • T-shirts
  • Truien & Vesten
    • Truien
    • Vesten
    • Sweaters & Rugby truien
  • Broeken
    • Jeans
    • Trendy gekleurde broeken
    • Katoenen broeken
  • Jassen
    • Korte Jacks
    • Halflange Jassen & Jacks

Kleding van Jack and Jones bestellen met Afterpay

Het bestellen van Jack and Jones kleding met afterpay kan ook bij Schulte Herenmode. Houdt er wel rekening mee dat er niet meer dan 4 artikelen tegelijkertijd besteld kunnen worden via deze methode.

Schulte Herenmode biedt verschillende betaalmogelijkheden. De verwerking van de betaling is bij de ene betaaloptie sneller dan bij de andere. Hieronder een overzicht van de betaalmogelijkheden die zij accepteren:

In Nederland

  • iDEAL
  • Creditcard (Visa, Maestro, Mastercard)
  • Achteraf betalen (met AfterPay)
  • Sofort Banking

Het verkooppunt van Schulte Herenmode biedt een aanbod van overhemden, poloshirts, truien, vesten, broeken en Jassen. Welke allen te bestellen zijn door onder andere AfterPay.

Jack en Jones in de outlet van schulte herenmode vindt je hier.

Wanneer het kledingmerk Jack and Jones is opgericht

Het merk Jack and Jones is opgericht door een Deens bedrijf genaamd ‘Bestseller’ in 1990. De oprichter van ‘Bestseller’ winkelketen is Troels Holch Povlsen, een Deense zakenman van destijds 26 jaar oud.

Eigenaar nu

Troels Holch Povlsen heeft het bedrijf ‘Bestseller’ overgedragen aan zijn zoon Anders Holch Povlsen toen Anders 28 jaar oud was. Op dit moment is Anders Holch Povlsen de eigenaar.

De Geschiedenis van Jack and Jones

De geschiedenis van Jack & Jones begint in 1990, toen de winkelketen ‘Bestseller’ een medewerker naar de Oslo Mode Beurs stuurde met een zorgvuldig uitgekozen selectie kleding  met als doelgroep jonge mannen. De collectie werd enthousiast ontvangen en de creatie van een nieuw merk mannen mode was een feit.

De jaren er op ontwikkelde het merk zich als een van de sterkste merken jeans en denim op de markt. En binnen enkele jaren heeft het merk honderden winkels wereldwijd.

Naast hun eigen winkels wordt er ook een ruim aanbod online verkocht via webwinkels.

Hoeveel winkels heeft het kledingmerk

Tegenwoordig is Jack & Jones binnen Europa een van de grootste fabrikanten op het gebied van mannenmode met meer dan 1000 winkels verdeeld over 38 landen. Hun kleding wordt door duizenden partners en groothandels wereldwijd verkocht. Ze hebben hun maten uitgebreid om ook de grote maat, en de junioren onder de mannen te kunnen voorzien.

Jack & Jones Slogan

Een echte slogan kent het merk niet, maar als je de nieuwsberichten en stijlen van het merk er op na slaat komt er een duidelijke tekst vaak naar voren. De slogan die volgens ons het best past een zij zelf ook graag voeren is: ‘Welcome to the Denim Brotherhood’ (welkom bij de denim broederschap).

Het huidige logo van Jack & Jones

Het nieuwe logo van Jack & Jones

Het logo van Jack & Jones is onlangs weer geheel vernieuwd. Met het vernieuwen er van stralen ze opnieuw uit dat de blauwe kleur verwijst naar de denim en de primaire kleur is. Het logo is voorzien van een ampersand dat is gevormd door het slim combineren van de 2 J’s van Jack en van Jones.

Het oude logo van Jack & Jones

Het oude logo van Jack & Jones

Ook hier is de combinatie van 2 J’s te zien, echter iets minder opvallend.

De kenmerken van Jack & Jones

Jack & Jones kenmerkt zichzelf door 4 gedreven waarden aan zichzelf toe te kennen

  • Mannelijk
  • Sociaal
  • Verfrissend
  • Ambachtelijk

Jack & Jones kledinglijn

de Jeans worden nog steeds gezien als de basis en business model van Jack & Jones. Het merk streeft naar een hoog niveau van expertise op het gebied van kwaliteit en ontwerp en kent inmiddels verschillende lijnen onder verschillende namen, waaronder:

Vintage Clothing

Jack & Jones Vintage Clothing logo

Vintage clothing ontwerpt hoge kwaliteit kleding. Onder deze naam blazen ze nieuw leven in authentieke en antieke ontwerpen. Ze produceren onder anderen stoffen met een referentie naar oude tijden en proberen hiermee de ‘ziel’ van jeans vast te leggen en uit te stralen. De kleding is gedetailleerd, ze combineren de authentieke jeans look met tijdloze stijlen. Antieke kleding met een scherpe en moderne twist.

Premium

Premium by Jack & Jones logo.

Premium heeft stijl boven de laaste mode staan. Dit merk heeft zijn wortels in klassieke stijlen en de collecties zijn gebouwd op iconische stukken. Het combineert moderne en seizoensgebonden stijlen, zoals dress shirts of blazers in nieuwe stoffen en materialen. Of nieuwe kleuren combineren met details gebaseerd op de huidige trends.

Premium past bij mannen met een moderne levensstijl en stijlvol uiterlijk. Voor mannen die graag klassiek uitstralen, en tegelijkertijd tijdloos willen zijn.

Originals

Jack & Jones Originals logo

Originals by Jack en Jones is geinpireerd door de indie en urban pop cultuur. De stijl straalt relaxed zijn uit en refereert aan alles wat tegenwoordig de trends beïnvloedt. Met Originals zijn ze niet bang om op te vallen. Hippe producten van hoge kwaliteit worden in een mix van kleuren en stijlen uitgevoerd, zo geeft het merk iedereen de mogelijkheid om zijn eigen unieke look samen te stellen.

Het merk heeft als doelgroep alle mannen die van deze tijd en hip zijn. Het wordt gedreven door huidige trends in modeland en heeft de nadruk op kleurrijke kledingstukken zoals T-shirt, shirts, truien en 5-zakken broeken.

Core

Core by Jack & Jones logo

Core is nuttige straatkleding met een sterk grafisch concept en een oog voor innovatieve details. Elke stijl is gemaakt van hoge kwaliteit materialen met een strakke finish en voorzien van details die refereren aan werkkleding. De stijl is verfrissend en gaat lang mee. Bovendien is het een mix tussen formeel en vrije-tijd, en draagt dit uit door anti-fit jeans, grafische t-shirts met prints, truien, schoenen en gebreide stukken.

Het kent Technische dessins met een kleurig palet, diepe contrasten en neutrale schaduwkleuren. Core is gericht op jonge, op mode gefocuste mannen. Hun stadse en actieve levensstijlen zijn zichtbaar in hun stijl waarin ze fris en stijlvol voor de dag willen komen.

Tech

Jack & Jones Tech logo

Tech brengt een lijn functionele kledingstukken op de markt met de focus op hoge kwaliteit, extreem comfort alledaagse

 

De Laatste ontwikkelingen van Jack & Jones

Onlangs (nieuwsbericht van 31-Augustus-2018) heeft het merk gekozen voor een uitbreiding voor de jonge mannen in de leeftijd 6 tot 8 jaar genaamd Jack & Jones Junior. Daarnaast staan de ontwikkelingen voor kleding in grote maten ook niet stil, en is er een grote maten lijn geïntroduceerd.

Door de maatvoering van het merk uit te breiden maken ze het merk toegankelijk voor een nog breder publiek, en hopen zo een levenslange liefde voor het merk bij hun klanten te creëren.

Daarnaast willen ze zich met behulp van een soort herstart opnieuw de richting van jeans opsturen. Ze willen hiermee graag terug naar de Core-Business en doen waar het merk goed in is: Jeanskleding.

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *